GetSocial
Abonare prin feed RSS Abonare prin feed email Urmează-ne pe Twitter Apasă Like pe Facebook Alătură-te grupului LinkedIn Devino prieten pe FlickrUrmează-ne pe YouTube

Top 10 avioane usoare, locul 2: Beechcraft Bonanza

[ 0 ] 27 octombrie 2010 |

De la simple biplane din lemn la metale sofisticate sau compozite uşoare, aparatele de zbor cu un singur motor sunt ceea ce-şi doresc piloţii amatori pentru distracţie sau pentru călătorii de afaceri. Mii de astfel de modele au fost create de-a lungul secolului trecut, memorabile sunt doar câteva exemplare.

Beechcraft Bonanza

Puternic, rapid si iniţial cu un original ampenaj in V, Beechcraft Bonanza făcut primul sau zbor în 1945 ca si model 35. Ca rezultat al unei serii e de accidente mortale, acest ampenaj in V a fost suspectat de defecte structurale, desi Beech nu a gasit niciodata  vreo dovada concludenta. In cele din urmă a renunţat la ampenajul in V în 1982, în favoarea unui fuselaj cu ampenaj clasic. Modelul 36 Bonanza a zburat pentru prima dată în 1968. Din 1959 până în 1995 Beech a produse de asemenea, o altă versiune de Bonanza, modelul 33 Debonair. Modelul G36 este încă în productie, fabricat de firma Hawker Beechcraft. Mai mult de 17.000 de exemplare Bonanza monomotor, clasic cu piston, au fost contruite pana acum.

Caracteristici generale Beechcraft Bonanza model G36 (2009)

  • Echipaj: 1 pilot, 5 pasageri
  • Lungime: 8.38 m
  • Anvergura: 10.21 m
  • Inaltime: 2.62 m
  • Suprafata aripii: 16.8 m²
  • Greutate gol: 1,148 kg
  • Greutate maxima: 1,656 kg
  • Motorizare: 1×Continental IO-550-B, 300 HP (223.7 kW)
  • Viteza maxima: 326 km/h
  • Viteza minima: 113 km/h
  • Raza de actiune: 1,706 km
  • Plafon: 5,639 m
  • Viteza ascensionala: 6.25 m/s

Incoming search terms:

Tag-uri: ,

Categorie:: Aerodrom, Libertate

Autorul acestui articol: Luciano Mihaita. Vezi profilul complet.


Lasă un comentariu




Dacă doriți o imagine atașată acestui comentariu, obțineți un gravatar.