Te afli aici: Acasa » News » Ce curse aeriene a pierdut România anul acesta
Lufthansa
Compania aeriană Lufthansa Italia a renunţat anul acesta, începând din orarul de iarnă (1 noiembrie), la cursa Bucureşti – Milano pe care o opera din martie 2009.
Motivul invocat de oficialii Lufthansa este numărul mic de aeronave pe care compania le deţine. “Zborul Bucureşti- Milano va fi reintrodus începand din martie 2011. Cursa avea o cerere mare, însă numărul mic de aeronave de care dispunem în prezent ne-a determinat să o anulăm pe perioada iernii”, au declarat, pentru Wall-Street, oficialii companiei.
Pe ruta Bucureşti – Milano, mai operează şi companiile de linie Alitalia şi Tarom dar şi operatorii low-cost Wizz Air şi Blue Air.
Lufthansa este o companie aeriană cu centre de operare pe aeroporturile din Frankfurt şi Munchen şi cu o baza la aeroportul din Dusseldorf.
Blue Air
Compania low-cost Blue Air a renunţat în mai la cursele Suceava-Veneţia şi Suceava-Roma-Fiumicino, iar din iunie la cursa internă Bacău-Suceava.
În martie, Blue Air a decis suspendarea curselor externe cu care opera de trei ori pe săptămână de pe Aeroportul Internaţional Cluj- Napoca pe destinaţiile Roma şi Paris. Motivul invocat de compania cu tarife scăzute a fost nerentabilitatea zborurilor.
Compania Blue Air este prezentă pe aeroporturile interne Arad, Bacău, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Sibiu, Suceava şi Timişoara.
Ruta Timişoara – Constanţa este cea de-a patra legătură directă internă, pe lângă Bucureşti – Cluj, Bucureşti – Arad şi Bucureşti -Timişoara.
Compania aeriană low-cost Blue Air a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 140-150 milioane euro, în creştere cu 20% faţă de anul 2008.
Linia aeriană a transportat anul trecut 1,7 miloane pasageri, cu un grad mediu de ocupare al aeronavelor de 75%.
Blue Air, companie deţinută de omul de afaceri Nelu Iordache, operează peste 50 de rute europene, în 14 state.
Malev
Compania aeriană de linie Malev a decis anul acesta ca ruta Iaşi-Budapesta să rămână suspendată începând din 28 martie (orarul de vară). Cursa a fost anulată pe timpul iernii şi trebuia să fie reluată din vară.
România este a treia piaţă ca importanţă pentru Malev, după Ungaria şi Germania, furnizând 8% din numărul total al pasagerilor transportaţi.
Operatorul aerian a fost reluat în 2010 de statul maghiar în schimbul sumei de 93,4 milioane euro. Ungaria a devenit astfel acţionarul majoritar, în locul băncii publice ruse Vnesheconombank. Compania rusă AirBridge, controlată de miliardarul rus Boris Abramovici, deţine 5% din acţiunile Malev.
Principalii competitori ai Malev pe piaţa locală sunt Tarom, Lufthansa, Air France KLM, Austrian Airlines, British Airways sau Alitalia.
Sursa: wallstreet.ro
Incoming search terms:
Mesaje asemănătoare:
- Qatar Airways face angajari in Romania !
- Calendar cu stewardese sexy
- Ryanair va lansa în 2011 un zbor pe ruta Constanţa-Milano şi estimează 30.000 pasageri pentru vară
Tag-uri: blue air, companii aeriene, featured, lufthansa, malev, romania
Categorie:: News
Autorul acestui articol: Sebi. Vezi profilul complet.
Mesaje asemănătoare: