GetSocial
Abonare prin feed RSS Abonare prin feed email Urmează-ne pe Twitter Apasă Like pe Facebook Alătură-te grupului LinkedIn Devino prieten pe FlickrUrmează-ne pe YouTube

Scaune mai subţiri pentru Lufthansa

[ 4 ] 3 februarie 2011 |

Lufthansa investeşte în creşterea gradului de confort la bordul aeronavelor sale instalând pe tot parcursul acestui an  aproximativ 32.000 de noi scaune în peste 180 de aparate de zbor destinate curselor pe distanţe scurte şi medii. Noile echipamente vor oferi o nouă experienţă de zbor şi vor asigura un confort sporit pasagerilor.

Datorită dimensiunilor mai subţiri ale noilor scaune Recaro, fiecare aeronavă va putea fi dotată cu până la două rânduri de scaune în plus. Astfel, Lufthansa va oferi în 2011 aproape 2000 de locuri suplimentare, reperezentând capacitatea a 12 avioane de tip Airbus A320s.

„Dimensiunea mai subţire a scaunelor ne va permite să creştem numarul de locuri pe fiecare aeronavă ce deserveşte zboruri pe distanţe scurte şi medii, ceea ce ne menţine gradul de competitivitate pentru viitor”, declară Ştefan Versemann, director general de vânzări pentru România şi Moldova.

Mai mult, noul scaun deţine reale beneficii ecologice. Datorită materialelor şi a structurii inovatoare folosite pentru noul design al scaunelor, fiecare rând devine cu 12 kilograme mai uşor decât până în prezent. Astfel, greutatea totală se reduce cu aproape 30% ceea ce reprezintă un consum mai scăzut de combustibil. În această configuraţie cu noile rânduri suplimentare, greutatea unui avion Boeing 737 fără încărcătură este, spre exemplu, mai mică cu peste 300 de kg.

Incoming search terms:

Mesaje asemănătoare:

  1. Conferinţa de presă Lufthansa
  2. Ce curse aeriene a pierdut România anul acesta

Tag-uri: , , , , , , , ,

Categorie:: Avioane, News, Turism aerian

Autorul acestui articol: Sebi. Vezi profilul complet.


Comentarii (4)

Feed RSS pentru comentarii

  1. Tomcat spune:

    Nu inteleg cum creste confortul daca mai inghesiue inca 2 rinduri de scaune! Credeam ca de aici confortul, avind mai mult loc la picioare… Cum ramine si cu siguranta pasagerilor?! Fiind mai subtiri si din materiale mai usoare sunt oare si mai rezistente si sigure pentru pasageri? Vad ca Lufthansa incepe sa aplice obiceiurile Airbus, care numai confort nu inseamna. Cine a zburat B-737 si A-319 stie la ce ma refer in ceea ce priveste scaunele pasagerilor. Ca si greutate, culmea, desi A-318 este un avion mai mic si cu capacitate de pasageri mai mica (cca 20-25 pasageri) decit B737-300, acesta cintareste considerabil mai mult cu cca 1,5 tone!!! Asa ca poate sa-i puna si mama scaunelor ca tot degeaba! In curind o sa se zboare in picioare cu Airbusul!

  2. Fishbed spune:

    Tomcat, scaunele sint alegerea companiei aeriene si nu a producatorului (A sau B).
    Re 737 (care) vs 319 (de ce nu 320?) am zburat si impresia este aceeasi ca a majoritatii – mica diferenta in diametrul fuselajului in favoarea A319 lasa impresia de mai mult confort.

  3. Scaune spune:

    Sunt superbe!si in plus comfortabile dar mai ales sigure

  4. avionas spune:

    Da, da… mai ”scaune”… Sti tu! Numai pe scaune subtiri, sigure si confortabile cu Lufthansa ai zburat tu!!! :)))) In RATB-ul de Ferentari poate… Cu prima ocazie cind zbori cu avionul (Lfthansa, TAROM, Air Moldova, care vrei tu…) sa ma anunti si pe mine! ;)

Lasă un comentariu




Dacă doriți o imagine atașată acestui comentariu, obțineți un gravatar.