GetSocial
Abonare prin feed RSS Abonare prin feed email Urmează-ne pe Twitter Apasă Like pe Facebook Alătură-te grupului LinkedIn Devino prieten pe FlickrUrmează-ne pe YouTube
Image and video hosting by TinyPic

Manevre Acro cu parapanta: Full stall dinamic

[ 1 ] 28 martie 2011 |
Descriere:
000 193x300 Manevre Acro cu parapanta: Full stall dinamicUn full stall dinamic este o angajare a aripii cand aceasta se afla mult in spatele
pilotului.
Executie:

Executa o spirala in coborare. Iesi din aceasta spirala brusc, fara sa disimulezi
energia acumulat in viraje de 360 de grade. Aripa va urca foarte mult, si se va afla in
spatele pilotului. Incearca sa stabilizezi aripa ca traiectoria sa fie simetrica. Inainte de
a atinge punctul maxim de urcare (cel mai inalt) angajeaza aripa. Mentine pana ce vei
fi balansat sub ea.

Iesire:

Datorita momentului, vei fi balansat sub si in spatele aripii, astfel aripa veni in
fata ta (fata de tine). Elibereaza comenzile cand te afli mult in spatele aripii.
Bineanteles, poti mentine full stall-ul pana te opresti din balans, dar la un full stall
dinamic s-ar putea sa dureze cam mult. (asa ca ai nevoie de inaltime mare).

PERICOL:

Toate pericolele de la full stall inmultite cu 10. Iti va fi mult mai greu sa tii mainile jos (blocate) deoarece caderea este mult mai mare, si aripa va trebui sa absoarba socul caderii corpului. Deasemeni, o puternica inchidere frontala poate aparea la iesirea din aceasta menevra.

 

Mesaje asemănătoare:

  1. Manevre ACRO cu parapanta (II)
  2. Lecţia de zbor: Manevre acro cu parapanta (I)
  3. Manevre ACRO cu parapanta (IV)
  4. Manevre ACRO cu parapanta (V)
  5. Manevre acro cu parapanta: SPIRALA ASIMETRICA
  6. Avionul – descriere şi funcţionare(VII)
  7. Avionul – descriere şi funcţionare(V)

Tag-uri: , , , , , , , , , ,

Categorie:: Lectia de zbor

Image and video hosting by TinyPic


Autorul acestui articol: Sebi. Vezi profilul complet.

Comentarii (1)

Feed RSS pentru comentarii

  1. Marius Duta spune:

    Draga Sebi,

    Imi place foarte mult ce faci din acesta pagina, am citit cu atentie aproape toate reportajele scrise de tine aici.
    Rugamintea mea ca Instructor si pilot care face ACRO este daca se poate sa nu mai scrii despre, manevre ACRO, pt ca in Romanica asta, sunt destui nebuni care are sa incerce din cele scrise de tine mai sus sa faca o anumita manevra.
    Nu este safety, toate aceste manevre se fac sub stricta supraveghere a unui instructor, deasupra unui lac, barca, vesta de salvare, statie radio.

    Inainte de a face ACRO pilotul trebuie sa faca un curs SIV, Simularea incidentelor in aer si dupa ce trece de acest examen poate sa faca curs ACRO.

    Multumesc pt intelegere si sper ca nu te-ai suparat, ca am intervenit.

    Cu respect,
    Pilot Instructor
    Marius Duta

Lasă un comentariu




Dacă doriți o imagine atașată acestui comentariu, obțineți un gravatar.