GetSocial
Abonare prin feed RSS Abonare prin feed email Urmează-ne pe Twitter Apasă Like pe Facebook Alătură-te grupului LinkedIn Devino prieten pe FlickrUrmează-ne pe YouTube
Image and video hosting by TinyPic

Avioane istorice: Henschel HS 129

[ 1 ] 16 iunie 2011 |

Era un avion monoloc pentru susţinerea infanteriei de la sol şi pentru lupta contra tancurilor. Echipat cu două motoare produse în Franţa, Gnome-Rhóne-14M-4/5, cu o putere de 522 kW la start şi 507 kW la 4.000 m altitudine.
Anvergura: 14,20 m, lungimea: 9,75 m, greutatea maximă la start: 5.250 kg. Plafonul maxim de zbor: 9.000 m, raza de acţiune: 690 km, echipat complet numai 560 km.
Viteza maximă: 407 km/h, viteza de croazieră: 315 km/h.
Înarmat cu două tunuri automate de 20 mm şi cu două mitraliere de 13 mm. Unele aparate au avut montate sub fuzelaj şi un tun automat antitanc de 30 mm. Greutatea totală de bombe transportate: 450 kg.

În ciuda motorizării relativ slabe, avionul s-a dovedit eficient pe toate fronturile de luptă. În dotarea aviaţiei române avionul a intrat în 1941 şi rămas şi în cadrul forţelor aeriene ale RPR (Flotila 3 de Asalt).

Incoming search terms:

Mesaje asemănătoare:

  1. Avioane din familia Suhoi
  2. Bmw- de la avioane la…masini
  3. Aviatia intre cele doua razboaie mondiale, partea II
  4. Aviatia intre cele doua razboaie mondiale
  5. Maule in România, prin zãpadã si cenuşã
  6. Dezvoltarea aviatiei dupa cel de-al doilea razboi mondial
  7. Avion nou pe cer: Flight Design C4

Tag-uri: , , , , , , , , , ,

Categorie:: Avioane, Editorial

Image and video hosting by TinyPic


Autorul acestui articol: Sebi. Vezi profilul complet.

Comentarii (1)

Feed RSS pentru comentarii

  1. adrian n. spune:

    a intrat in dotare in ’43.

Lasă un comentariu




Dacă doriți o imagine atașată acestui comentariu, obțineți un gravatar.