Compania de aviatie KLM a lansat acum ceva timp o aplicatie pe Facebook, in care fiecare isi putea personaliza o poza cu unul dintre template-urile companiei de aviatie, in ideea cresterii nivelului de cunoastere si promovarii acestui brand pe mapamond.
O simpla idee a dus la lipirea a peste 4000 astfel de imagini din 112.000 trimise din intreaga lume, pe o aeronava Boeing 777-400.
Ca sa se ajunga la decorarea unui intreg avion nu a fost usor deloc, spun reprezentantii companiei. Au trebuit sa studieze in primul rand efectele pe care le vor avea stickerele asupra avionului. Cat va creste consumul? Cu cate kg va fi mai greu? Sunt aceste stickere rezistente la temperaturile de -70 de grade de la inaltimea de croaziera?
Dupa ce s-a raspuns si s-au gasit solutii pentru toate “problemele”, 30 de angajati ai KLM au muncit circa 21 de ore pentru a realiza “opera de arta” zburatoare.
Iata cum a decurs realizarea noului KLM inspirat de fani: