GetSocial
Abonare prin feed RSS Abonare prin feed email Urmează-ne pe Twitter Apasă Like pe Facebook Alătură-te grupului LinkedIn Devino prieten pe FlickrUrmează-ne pe YouTube

Cristian Girica prins in flagrant cum musamalizeaza un incident de elicopter ultrausor

[ 50 ] 11 septembrie 2011 |

Recent, pilotul elicopterului ultrausor YR-6157, Daniel Dragomirescu, a avut un accident cu aparatul de zbor, in urma caruia acesta a fost distrus partial (foto). Din fericire nimeni nu a fost ranit. Elicopterul, atat inainte cat si dupa incident era hangarat la Ciolpani, in hangarul lui Cristian Girica.

Afland de cele petrecute, ne-am hotarat sa realizam o mica stire. Sunand la Autoritate, pentru a ne documenta cu privire la cele petrecute,  am constatat cu stupoare ca incidentul nu a fost raportat, ceea ce constituie o infractiune.

Contactat telefonic dupa intrebarea pusa la Autoritate, Daniel Dragomirescu a confirmat accidentul, dar a schimbat subiectul atunci cand a venit vorba de raportarea celor intamplate la autoritatile de investigatie aeronautica si nici nu a vrut sa spuna unde se afla acum ramasitele elicopterului.

Atunci am hotarat sa dam o fuga la hangarul de la Ciolpani. Nu mica ne-a fost mirarea sa vedem ca aparatul de zbor se afla acolo, in hangarul celui care ar trebui sa supravegheze astfel de incidente si sa raporteze mai departe ce se intampla la nivel de ULM in Romania. Sau pe scurt, acesta a musamalizat cele intamplate, ceea ce constituie tot o infractiune.

Revista pasionatilor de aventuri aviatice, Pilot Magazin, propune demiterea celui care pateaza imaginea unei institutii care promoveaza aviatia la cele mai inalte standarde. Vi se pare normal faptul ca incidentul a fost musamalizat, avand in vedere ca vorbim de aviatie, si nu de “zgariatul masinii in parcare”?

In continuare veti putea vedea imagini in exclusivitate cu ramasitele aparatului de zbor. Acestea sunt doar o mostra, caci multe dintre ele au fost trimise la Parchet.

De asemenea, detinem informatii si fotografii cu un accident comis tot de Daniel Dragomirescu, de data aceasta cu motodeltaplanul. Nici acest incident nu a fost raportat.

Daca in urma acestor dezvaluiri, legate de accidentul cu elicopterul, nu se vor lua masuri legale impotriva celor implicati, vom publica si pozele  de dupa accidentul cu motodeltaplanul.

Untitled 21 1024x503 Cristian Girica prins in flagrant cum musamalizeaza un incident de elicopter ultrausor

Girica2 Cristian Girica prins in flagrant cum musamalizeaza un incident de elicopter ultrausor

Girica1 Cristian Girica prins in flagrant cum musamalizeaza un incident de elicopter ultrausor

Incoming search terms:

Tag-uri: , , , , , , , , ,

Categorie:: Pilot Magazin



Te pasioneaza aviatia? Iti place aceasta revista?Acum ai ocazia sa ne dai o mana de ajutor si sa ajuti la dezvoltarea ei!


Autorul acestui articol: Sebi. Vezi profilul complet.

Comentarii (50)

Feed RSS pentru comentarii

  1. ulm-ist spune:

    sunt oripilat sa vad ca cineva care ar trebui sa fie un model pentru noi, ulmistii de rand…face astfel de lucruri. RUSINE.

    Felicitari Pilot Magazin pentru materialul publicat si pentru ca aratati si aceasta parte, nestiuta de multi a zborului de la noi.

    Pacat…de istoria pe care o avem in domeniu,,,

  2. Marcu spune:

    Sunteti niste idioti care isi baga nasul unde nu le fierbe oala

  3. Cat de grav a fost accidentul, pt ca din poze nu reiese ca ceva ar fi rupt sau indoit macar, din aceste poze se vede doar ca a fost dezasamblat. Au fost produse pagube materiale tertelor? Exista raniti sau morti in urma accidentului? Despre aceste lucruri nu am gasit nimic in aceasta stire. Daca nu s-au produs prejudicii materiale sau vatamari corporale tertilor, atunci este greu de definit ce reprezinta accident si ce nu, deoarece sunt sigur ca sunti multi ULM-isti care rateaza o aterizare, isi rup o elice sau un tren de aterizare si nici macar nu se gandesc ca acela a fi fost un accident atata timp cat nimeni nu a fost grav ranit sau ucis. Sunt curios de imprejurarile si urmarile acelui accident, in care aparatul nu pare sa fi picat nici macar de la 3m inaltime conform fotografiilor publicate.

  4. Nimeni nu a fost ranit insa accidentul trebuia raportat.

  5. Dar in ce a constat accidentul?

  6. r spune:

    In mod evident trebuia raportat, dar este cumva Girica pilotul sau detinatorul aeronavei ? Acesta avea obligatia de a face raportarile necesare.

  7. ciuca spune:

    este foarte bine ca nu a fost ranit nimeni/. dar este foarte grav ( si infractiune) ca nu s a raportat inciddentul si este si mai grav ( tot fapta penala) ca omul care trebuia sa vegheze la buna desfasurare a zborurilor ultra usoare Dl Cristian Girica a ascuns aparatul avariat in hangar. Ma intreb daca a luat mici atentii pentru complicitate sau nu

  8. ulm-ist suparat spune:

    Care este problema ta domnule Radu Sebastian? Cui faci jocul? Ce treaba avea Parchetul? De ce intinezi numele domnului Girica? Pilotul elicopterului si-a rupt rotorul de coada si a dus aparatul la hangar. Doar nu era sa-l lase pe camp.Are timp destul sa regrete pana isi astupa gaura din buzunar.Piesele de ULM de orice tip sunt al dracului de scumpe. Cand zbori e usor sa avariezi un aparat de zbor din neatentie sau “ajutat” de conditiile meteo.”Shit happens”. Nu a fost ranit nimeni. Nu este primul si nici ultimul eveniment neraportat. Viata de ULM-ist in Romania este si asa destul de grea si fara justitiari de duminica. Dar tu nu ai de unde sa stii, esti fotograf.

  9. Sebi spune:

    Sunt de acord cu dvs. Nu sunt doar fotograf, si eu zbor.
    Accentul articolului cade insa pe ilegalitatea produsa de Cristian Girica care a musamalizat accidentul.

    Acesta este doar un prim episod al ilegalitatilor.

  10. Alex spune:

    Girica SUCKS!

  11. Stoicescu A. spune:

    Raportarea accidentelor este prevazuta de Anexa 13 ICAO si de Codul Aerian. Raportarea – preliminara si apoi completa, cade in sarcina pilotului, nu a acelui domn, Giricaa… si are tremene precise. Cazurile in care aceste raportari sunt obligatorii sunt clar stipulate, iar din poza nu reiese necesitatea vreunei raportari. Prin urmare, Pilot magazin= Kakat Magazin, iar copilul ala carat de muste (ca a zis ca zboara)= tot un Kakat. Procuratura ar trebui sa va ia pe voi pentru hartuire si dezinformare.

    Cu multa scarba ,

  12. Stoi! spune:

    Amigo Charlie, ai vazut poza cu elicopterul inainte si dupa? Aici nu e vorba de o zgirietura, de un geam crapat. Aici e clar vorba de un accident grav, care a distrus elicopterul. Numai un ignorant nu observa in ce hal e elicopterul ala. Oare au fost raniti? Alte vehicule (de sol sau aer) implicate? Daca era “curat”, de ce a tacut? Ce se ascunde aici? Transporta ceva anume? Intrebari fara raspuns…

  13. apkokearra spune:

    Mai baieti care nu mai puteti de articolul scris de Sebi.Daca nu a fost nimic de ce va turati asa tare ,iar daca a fost de ce nu sunteti corecti.Poate ca raportarea accidentului sau incidentului este la latitudinea pilotului .Dar daca eu adapostesc in hangarul meu o aeronava care stiu ca a fost implicată intr un incident(accident) rezultand avarierea acesteia fara victime si stiind ca nu sa raportat acest incident(accident) cum se numeste ? Tainuire,restul trageti voi concluziile daca este corect ce face Sebi si Pilot magazin sau nu.C Girica poate nici nu a stiut de acest lucru sau poate a vrut sa il ajute pe acest om sa rezolve altfel problema.Este treaba lui .El va trebui sa raspundă pentru deciziile lui si nu noi.Noi ne spunem parerile si opiniile caci suntem intr o tara democratică si avem acest drept castigat prin constitutie. Girică a cazut acum in aceasta discutie si din cauza functiei pe care o detine .Suntem si pro si contra ,dar cel care va raspunde daca se va demonstra ca agresit si a ascuns acest accident este doar Girica .Dar daca sa raportat si noi nu avem toate datele. Asa că, bine ca a scapat pilotul de restul se vor ocupa cei indreptatiti.O seara bună

  14. Girica junior spune:

    Jos cu Girica! Jos cu comunismul! Jos cu spagarii!

  15. Daniel Dragomirescu spune:

    Baiete,
    Mai intii pentru tine sint Domnul Dragomirescu, mai trebuie sa zbori citeva mii de ore sa te poti tutui cu mine, basca ca-ti pot fi tata.
    In al doilea rind te fac mincinos pentru ca nu am afirmat, infirmat sau declarat ceva,te-am invitat sa discutam ”face to face”, infractor pentru ca ai patruns pe propietatea mea respectiv hangar Ciolpani si ai facut fotografii fara acordul meu, si nu in ultimul rind te consider un copil prost de care se foloseste stapinul tau.
    Stiu ca PATRONUL Sirnei este suparat ca-i stic jucariile cu propietatea mea noua de la Sirna si de faptul ca nu ne poate cumpara ca pe altii pe mine si Girica. Are o problema….
    Nu toata lumea este corupta. Apropo de accident nedeclarat si de musamalizare, te-a furat peisajul baiete, mai fa-ti lectiile.

    Voi va autointitulati aviatori ? Domnilor, aviatia nu se face cu amenintari si santaj.
    Voi nu meritati sa fiti in breasla noastra, iar tu ti-ai dovedit micimea din plin ca si mentorul tau.
    Imi pare rau pentru voi
    DD

  16. Dragos GEORGESCU spune:

    Stiu ca voi “ziaristii” mai ales cei tineri si in “plina” afirmare sunteti ahtiati dupa “stiri” si daca sunt si “senzationale” intrati in sevraj. Daca subiectul stirii are legatura cu “afinitatile” personale sau ale apropiatilor (a se citi sponsori) fata de “subiect” deja treaba e “incendiara” ca sa va citez.

    Cu toate astea va intreb:

    1. Ati verificat informatia din mai multe surse?
    2. Ai avut acordul proprietarului de a fotografia inauntrul unei proprietati private?
    3. In spate se mai vad si niste aripi de la un avion desfacut. Si ala a avut un accident neraportat conform logicii “articolului”?
    4. La comanda cui ati scris acest articol?
    5. Va deranjaza faptul ca Girica NU face compromisuri si respecta legea, v-a intors cu vre un dosar si acum v-ati gandit sa i-o platiti?

    Pentru asa zisii comentatori “oripilati” sau cei care “se intreaba” daca Girica a primit atentii, pentru cei care vorbesc obscen: va rog sa aveti coloana vertebrala si sa nu va mai ascundeti in spatele pseudonimelor: r, ulm-ist, Marcu, ciuca stoi, sa nu mai vorbesc de Alex si … girica junior ( asta daca nu cumva sunt tot comentarii sponsorizate si postate sub pseudonim de asa zisul pilot reporter sebi sau de catre moderatorul acestui site)

  17. Sebi spune:

    Imi pare rau ca v-a crescut tensiunea, dar daca sunteti cu totul in regula…de ce va agitati?
    Cat despre Sirna, va felicit in cazul in care achitati terenul. Asociatia Agricola va da 450 kg de porumb pe hectar:)

  18. dovlecel spune:

    fara suparare dar articolul este foarte slab si nedocumentat – cam ceva in sensul “mi-a spus mie un prieten ce stie de la un var”
    asa tare miroase a atac personal

    numai bine va doresc

  19. cascadorul retard spune:

    dragomirescule
    nu te cindamn ca bati campii , cascadorii incaseaza multe lovituri un cap
    daca raportai ce se intampla? fix nimic
    veneu se uitau si gata
    iaca iaca asa s au complicat lucrurile
    ma bucur ca nu ai patit nimic
    delo delo

  20. Spalatorul de maini reciproce spune:

    Noi nu ne facem iluzii ca se va rezolva ceva, pentru ca o mana spala pe alta…

  21. Spalatorul de maini spune:

    pai ca la mircea badea… toti cretinii cred ca voiculescu il pune… unii nu pot gandi altfel

  22. Sebi spune:

    Domnule Dragomirescu, va suntem datori cu comision in urma traficului inregistrat de pe urma incidentului. Circa 5000 vizite unice pe zi

  23. delo delo spune:

    Un banc de pe net, sa va mai destindeti:

    “Un roman in tren. Se relaxeaza omu’, isi scoate pantofii si incaltza o pereche de papuci comozi, cand observa pe locul din stanga un ungur, pe locul din dreapta un ungur.
    Dupa juma de ora romanu’ politicos catre unguri:
    - Eu ma duc sa iau o bere, voi vretzi ceva?
    Ungurul din stanga:
    - Da, o cola fara gheata.
    Dupa ce pleca sa ia bauturile ungurul din stanga ii ia un pantof si scuipa bine in el si il pune la loc.
    Aduce romanu’ bauturile, dupa juma de ora ii intreaba din nou.
    Ungurul din dreapta:
    - Adu si mie o cola cu gheata.
    Romanu’ pleaca dupa bauturi, ungurul din dreapta scuipa si el bine in celalalt pantof.
    Inainte de destinatie, romanul isi pune pantofii si isi da seama de situatzie, dupa care politicos li se adreseaza:
    - Ma intreb: oare cand o sa inceteze ura asta intre romani si unguri, cand o sa putem sa ne purtam si noi civilizat, fara sa ne scuipam in pantofi, fara sa ne pisam in cola … “

  24. delo delo spune:

    Bancul zilei:
    “Un roman si un ungur se duc la pescuit,dupa ceva vreme unul prinde pestisorul auriu.
    -Lasati-ma inapoi si va indeplinesc la fiecare cate o dorinta.Primul incepe ungurul:
    -Pestisorule cunosti Marele Zid Chinezesc?
    -Da
    -Ial si inconjoara Ungaria ca nici o *** de roman sa nu mai intre.Ia pestisorul zidul si imediat inconjoara toata Ungaria.
    Vine randul la roman.
    -Pestisorule Marele Zid Chinezesc are ferestre?
    -Nu.
    -Are usi?
    -Nu.
    -Atunci umple-l cu apa.

  25. delo delo spune:

    Si mai stiu unul cu pestisorul de aur:
    “Trei tipi: un roman, un tigan si un ungur pescuiesc. La un moment dat li se incurca unditele si prind toti 3 un pestisor de aur. Pestisorul le zice ca din cauza ca toti 3 l-au scos din apa va indeplini o singura dorinta la fiecare. Ungurul zice eu vreau ca toti ungurii sa fie in Ungaria si sa fie bogati si fericiti. Dispare. Tiganu zice eu vreau ca toti tiganii sa fie in India fericiti, bogati. Dispare. Romanu ‘ se uita in toate partile si il intreba pe pestisor: – Ungurii is in Ungaria? – Da. – Toti? – Da. – Si tiganii in India ? – Da. – Toti? – Da Se uita la pestisor si zice: – Mie da-mi un cola light.”

  26. sch spune:

    In primul rind, nu am idee despre accident, incident sau ce a fost. Din poze insa se vad multe:
    1. Elicopterul nu are nicio avarie grava. Trenul e OK, fuselajul e OK, transmisia e la locul ei, etc. Deci accidentul nu a fost grav, avarii nu au aparut si daca e corect ce-i scris mai sus (rupt trenul de coada) doresc sa-l felicit pe pilot pentru aterizarea reusita fara rotor de coada.
    2, dar legat de 1. Pozele arata o zburatoare demontata, nu avariata in vreun fel.

    Din intimplare am facut Facultatea de Jurnalism. Senzationismul e o chestie tare condamnata. Exagerarea la fel. Reporterul trebuie sa fie absolut impartial pentru ca materialul sa fie bun. De asemenea, “flagrant” singur inseamna cu totul altceva decit “flagrant delict”, ce considerai c-ai prins. Mult mai convingator era totul daca ofereai detalii munt-dorite.

  27. Constantin spune:

    Draga domnule Sebi, asa inteleg ca te cheama din cele citite mai sus.
    - in primul sunteti PROST informat , hangarul este si propietatea domnului Daniel Dragomirescu fiindca eu i-am vandut partea din hangar. Asa ca nu a ascuns nici un obiect in curtea altuiea.
    - in aldoilea rand sunteti PROST informat de activitatea domnului Girica in acel hangar. Dansul nu a mai trecut pe la Ciolpani de luni de zile.
    - daca doriti sa faceti reportaje si fotografii nu intrati ca un HOT, ca un INFRACTOR pe o propietate privata , ci incercati sa contactati persoana respectiva.
    - ca cunoscator va spun ca pozele postate de dumneavoastra nu arata decat un elicopter demontat, fara a se vedea urmele unui accident grav , asa cum sustineti
    - citind profilul dumneavoastra ma mira ca ce nu va place la ceilalti oameni tocmai asta va caracterizeaza

    sper ca pe viitor sa incercati sa deveniti ce vati propus si sa nu mai dezinformati cititorii dumneavoastra

  28. Matteo spune:

    Articolul asta e o mizerie. Eu unul sunt tare suparat pe Girica pt ca m-a shuntat rau cu o chestie care ma ardea tare, insa nu pot sa nu remarc rautatea si reaua-credinta din spatele acestui articol. Sebi, te-ai manjit lamentabil. In aviatie nu se fac rahaturi din astea, parca n-ai fi unul dintre noi. A murit cineva sau ce? Eu nu stiu despre ce e vorba cu elicopterul lui Daniel. Din poze se vede doar ca a fost demontat, nu sunt urme de trozneala la el.
    Il cunosc bine, prea bine (din pacate), pe Girica si pot sa spun ca este un fricos fara margini si ca nu ar fi avut “sange” sa musamalizeze ceva.
    Tu, insa, scrii la ordinele stapanului tau care a jurat sa-l ingroape pe Girica. Esti o sageata (cum se zice in grupurile de interlopi) si atat. Scoate altul castanele din foc cu mana ta, esti folosit pentru treburile murdare ale altcuiva, stim cu totii ale cui.
    Cand te-am cunoscut erai altfel de om, te-am zburat cu motodeltaplanul meu si cred ca am fost mai mult decat domn cu tine, asta ca sa nu intru in alte detalii. Acum, insa, ai demonstrat ca ai caracter de carpa.
    Taticu’, nu te supara, in aviatie nu ne facem chestii din astea intre noi iar rufele se spala in familie (asta in cazul ca exista rufe de spalat pt ca, in cazul de fatza, miroase a atac gratuit pe un subiect inexistent si creat de voi artificial).
    Sa nu-ti permiti sa mai apari in fata mea pe vreun aerodrom sau sa ma saluti pt ca ai sa te alegi cu o flegma intre ochi, milogule. Si nu mai spune ca si tu zbori pt ca tu zbori doar prin mila altora si atat. Si mai gndeste-te pe cati din mila carora ai zburat ai dezgustat cu scursura asta de articol. Mi-e scarba…

  29. Dan spune:

    Absolut penibil sa-ti bati joc de aviatie si te bucuri ca ai accesari pe un articol cu un subiect inventat. Te-am considerat amic, te-am zburat cu aparatul meu si ai zburat si cu ceilalti piloti si instructori de la Clinceni. PE CINE DERANJEAZA ca in aviatie se aplica legea? Il cunosc pe Girica si cu toate ca am consumat zeci de litri de benzina pana la Aeroclub si timp ca sa pot pune la punct doua trei dosare de aeronava, omu’ nu face decat asa, de-al dracu, sa respecte legea! Imi pare rau pentru tine ca esti in situatia asta si imi pare rau si ca acum esti speriat ( cel putin asa dedeai impresia miercuri cand ne-am vazut la aerodrom). Aviatia din Romania nu are nevoie de fotografi ca tine. Sper sa nu te mai vad pe la hangar. Rusine, nu pentru articol ci pentru idioteniile din capul tau!

  30. R.G.Laurean spune:

    Oameni buni, zburatorilor, ce faceti?
    Acum multi ani cand am pasit pentru prima oara pe un aerodrom, printre zburatori, am descoperit o ALTA lume, alti OAMENI. La inceput nu mi-am dat seama ce anume m-a prins la ei, dar cu timpul, cunoscandu-i, devenind unul dintre ei, mi-am dat seama: erau,eram oameni INDRAGOSTITI DE ZBOR, nu ne interesa altceva decat sa fim cat mai mult acolo, sus printre norii pufosi. ORICE piedica aparea, comuna sau individuala, se gaseau solutiile necesare pentru inlaturarea lor si continuarea zborului. Cu totii am avut parte (personal sau printre colegi) de cazuri speciale. Rezolvarea lor favorabila era (este) o bucurie pentru TOTI, nenorocirile sunt dureroase pentru TOTI! Dar NIMENI,NICIODATA nu a cautat sa “taie aripile” unuia dintre NOI! In toti acesti ani, am considerat ca sunt membrul unei comunitati deosebite, capabile sa faca diferenta intre bine si rau. Constat cu amaraciune in suflet ca si comunitatea noastra a fost infestata de persoane care se considera mai presus de orice. Cine sau ce ne da dreptul, oricaruia dintre noi, sa judecam pe ceilalti? De ce ai impresia domnule”Sebi” ca ai in mana ADEVARUL? Chiar esti convins de asta? Si DACA ar fi 100% incontestabil ceea ce afirmi, CINE ESTI DUMNEATA sa acuzi pe altii, oricine ar fi acela? CINE iti da acest drept? Esti tu oare atat de perfect? Nu ai gresit nicicodata? Te asigur ca o vei face, daca nu ai facut-o pana acum. Cu totii gresim si stim cat de mult inseamna sa nu fi singur in acele momente. Un lucru este cert: sa fi in stare sa pilotezi un avion din punctul A in punctul B, nu te face aviator. Pentru a fi AVIATOR trebuie sa fi in primul rand OM, calitate care din cele citite mai sus, multora le lipseste. Pt. Sebi si ceilalti care CLAR aveti ceva personal impotriva dl.Girica : nu ati face fata nici macar o luna pe postul lui, asa ca va intreb “Chiar va considerati in masura sa-l judecati ?”. Sa aruncati cu noroi nu va este greu, dar daca ar fi sa puneti umarul ma intreb cati dintre voi ar face-o? Demiterea dl.Girica va face oameni din voi?
    Cu pozele publicate chiar jignesti inteligenta unora dintre cititori. NIMIC din ceea ce se vede nu arata a accident. Se vede un aparat DEMONTAT nu “DISTRUS”(partial) cum sustii…Tren de aterizare-INTACT;esapament-INTACT;fuselaj-demontat-INTACT;cabina-INTACTA.Chiar nu aveti idee ce inseamna sa fi acuzat pe nedrept.Lucru normal de fapt, pt voi cei care acuzati fara sa va ganditi decat la eventualele “beneficii”.
    Pacat ca la examenul de obtinere al licentei nu poate fi introdusa proba OMENIE…

  31. Claudiu spune:

    Bai Matteo leule, esti un onaninst compulsiv fraiere! Ameninti tu public? Fraiere, un bataus adevarat nu ameninta pulic. Daca Sebi pateste ceva toata umea se va gandi la tine domnu’ avocat de doi lei, din oficiu :-)) vai de tine si de motodeltaplanul tau care era sa se ia in brate cu o Cessna… hai, mai da tu din pliscul ala ca sunt destui care ti-l pot inchide. Si tu ca si restul lacheilor uitati un lucru: Sebi e jurnalist si scrie din orice sursa poate. Un presedinte american a spus: “Sa nu-ti fie frica de nimeni mai tare decat de ziaristul care pandeste sub fereastra ta” Asa ca jet tuturor lacheilor lui Girica si Dragomirescu. Au comis-o si trebuie sa fie pusi la punct. De unde sti Dragomirescule ca Sebi ti-a incalcat proprietatea? De ce ameninti ca un papa-lapte? La Pilotmagazin echipa e mare. Poate a venit oricare dintre noi sa va caute si nu v-a gasit. In schimb a gasit epava. De unde sti ca a fost el? Ii faci plangere penala si il numesti in fel si chip? Asta e calomnie domnul porumbel-calator… care se pedepseste penal. Hai fi tu smecher ca poate ajungi sa iti cumpere Girica dresuri si farduri sa ti le aduca la vorbitor. Asta dupa ce te apara leul fara coama Matteo. Doamne ce adunatura de maidanezi cu rable zburatoare! :-)))));) A, era sa uit de alt leu in viata… Constantin… cum adica nu a mai venit Dragomirescu pe acolo? E un fel de Houdini sau cum? Intr-un ziar central declara ca a scapat elicopterul in parbriz de pe platforma la aerodromul ilegal de le Ciolpani… UUUUPS! Am dat in vileag urmatorul nostru episod care va impanzi toata presa saptamanile urmatoare. Si daca tot dam in vileag, alt episod va fi despre cine zboara rable care stau sa cada(fi atent Matteo ca aici esti si tu la loc de cinste tati!) Asta cu scapatul de pe platforma e o alta gogoasa… toti stim cum se aseaza pe o pltforma un elicopter ulm, cu coada in afara. Ori ne crede prosti, ori el a fost beat manga…

  32. aviator spune:

    Tot scandalul asta inseamna pentru pilotmagazin, trafic pe internet, adica pe viitor BANI. Acesta este “motorul” tuturor publicatiilor.
    E o strategie de a se face cunoscuti, pentru a castiga bani pe viitor. E simplu. Luati exemplu OTV si CANCAN si o sa va dati seama singuri.

    Am avut un gust atat de amar cand am citit articolul, pentru ca am realizat ca nici lumea aviatiei nu a scapat de acest tip de jurnalism ce a impanzit massmedia din Romania.
    Chiar daca cineva a gresit, nu pilotmagazin sunt cei care trebuie sa faca lumina in acest “incident” ci autoritatile. NU trebuia sa apara articolul in pilot magazin. Il puteau vinde la Cancan, daca vroiau “sa se faca dreptate”, sa se autosesizeze autoritatile de acolo nu dintr-o publicatie dedicata aviatiei.

    Astfel de articole nu trebuie sa apara intr-o publicatie dedicata aviatiei. Eu ca aviator nu am nevoie de cancan …am nevoie de articole dedicate profesionistilor si iubitorilor de zbor.

  33. Sebi spune:

    Gustul amar trece cu doua pastile de tic tac. Numai 2 calorii

  34. Matteo spune:

    Claudiu, eu sunt un tip care scrie sub identitatea adevarata. Tu cine esti? Iti dai seama ca stiu :)

    Eu nu ma ocup cu a face ca persoanele “sa pateasca ceva”. Nu stiu de unde ai folosit tu termenul de bataus in asociere cu persoana mea. Pe mine violenta nu ma intereseaza. O flegma sincera intre ochi e cu totul altceva, e un gest pur si eficient semantic, chiar si in manifestare practica, si oferta ramane valabila. Ar fi prima oara cand fac asta cuiva. Totul are, insa, un inceput, pe bune.

    Sebi, din cate am inteles azi de la stapanul lui, a fost ieri pe Clinceni, la concurs (mi-a spus Maria Sa, telefonic, asta dupa ce m-a facut labagiu idiot desi, dintre mine si el, as minti daca as spune ca nu stiu care e ala care are de ales intre a plati peshin sau a se masturba si, mai mult, din cate imi amintesc, nu sunt eu acela care face aluzii si, uneori, cereri directe colegilor de zbor sa-i aranjeze acuplaje libidinoase cu bunaciunile aduse de ei pe aerodrom si nici nu sunt eu acela care, atunci cand i se spune ca cererile lui sunt deplasate, se poarta apoi urat cu oamenii in cauza si nici nu sunt eu acela poreclit, in aviatie, asa cum e poreclit el). Eu nu l-am vazut ieri pe acest, si la propriu si la figurat, ca si stapanul lui, marunt Sebi si nici altii din grupul meu nu l-au vazut de aproape pt ca s-a ferit de noi. Nu a aparut in calea noastra, asa cum facea alta data.

    Claudiu (asta fiindu-ti doar un pseudonim – recunosc stilul dar nu am probe, asa ca nu-ti scriu numele – stie oricare din lumea nostra cine esti), amenintarile si evaluarile tale sunt cel mult subtiri. Imaginea pe care o ai in aviatie spune totul despre tine. Oameni ca tine, in mod normal, nu ar avea ce cauta intre noi insa, e drept, orice padure mai are si uscaturi. Cred ca te-ai regasi si ai avea utilitate reala, de exemplu, in lumea fotbalului. Cumpara-ti o echipa oarecare, poate ai cu ce, si cred ca vei fi mult mai fericit si apreciat. Acolo poti sa dai si tepe si sa se considere ca e normal, poti sa faci si blaturi, nu-ti trebe onoare si nici anturaj de calitate. Ar fi exact lumea unde te potrivesti!

    Nu inteleg de unde si pe baza a ce informatii cataloghezi tu deltaplanul meu drept o rabla care sta sa cada (cel mult as putea s-o iau ca pe o amenintare sau ceva de genul). Eu l-am cumparat, ca si nou, de la un om care, la momentul acela, avea o imagine onorabila. Ce a fost dupa (doar la onoarea lui ma refer aici), mai putin conteaza. In plus, eu nu mi-am rablagit sau troznit aparatul de zbor. Tu, din cate stiu, ti-ai mucificat scula si nu ai raportat si, desi stiam multi de isprava-ti, nimeni nu te-a dat in gat si nimeni nu a incercat sa-ti faca rau sau sa te acuze de vreo musamalizare asa cum, acum, desi nu cred sa fi existat ceva real, tu ti-ai pus catzeii sa latre despre oameni dintre noi. In fine, poate poti da mai multe detalii referitor la starea de rabla a sculei mele.

    Poate vrei sa spui ca vanzatorul sculei a fost un smenar (care, fara nici o legatura cu discutia asta, si azi imi datoreaza vreo 2000 Euro dintr-o tranzactie/intermediere in care m-a tzepuit, bani pe care, mai devreme sau mai tarziu, am sa mi-i scot eu de la el cu dobanda cuvenita) sau ce? Sincer, eu am cumparat un motodeltaplan super-smeker, cu ore foarte putine si in super-stare, la un pret super-ok, pt ca el vroia sa scape de el ca sa-si cumpere modelul nou-aparut dar care s-a dovedit a fi o mare dezamagire (am scris un articol despre noul model, Monsoon pe nume, in Pilot Magazin). Deci cine si-a luat tzeapa singur? Eu am zburat, deja, niste sute de ore cu scula aia, in conditii care mai de care, acolo unde vanzatorul sculei nici nu visa ca poate zbura un motodelta si, mi-a placut atat de mult scula si minunatele expeditii pe care le tot fac cu ea, incat mi-am facut si un casco fara nici un fel de excluderi :D

    Ei bine, tu, asa cum esti, chiar imi esti drag si, sincer, nu-mi explic de ce. Poate pt ca am avut de invatat de la tine si unele lucruri inteligente si poate ca am vazut, odata, acum vreo 2 ani, cum ai sarit sa salvezi un pui de caine asa cum, cred, nu ai fi facut-o cu un om si atunci mi-am zis ca ai putea avea, totusi, chiar si tu, un dram de suflet? In fine, daca nu ai atasament nici fata de familia ta, atunci ce mai insemni, nu?

    Fara nici o logica (in pozitia asta din text) dar in loc de P.S. pe care nu vreau sa-l scriu la sfarsitul acestei de elementar bun simt epistole, te rog sa primesti urmatoarea informare: stiu cat esti de fricos in realitate. Chiar stiu :D Si habar n-ai tu cate lucruri si coordonate mai stiu despre tine.

    Un singur lucru nu inteleg (inca): de ce, oare, umbli tu, mereu, sa faci rau si cauti, mereu, sa bagi zazanie intre oameni, sa bagi pe teava si sa sifonezi, sa concepi scenarii si zvonuri jegoase. Ai putea face lucruri mult mai bune. Stiu, ai sa raspunzi (evident, in sinea ta) ceva de genul “si eu cand ma mai distrez”?

    Ceea ce tu nu ai inteles aici este ca eu, de fapt, nu l-am aparat pe Girica. Era o vreme cand faceam si asta. Astazi, insa, nu il privesc deloc cu drag intrucat mi-a facut rau in mod gratuit si nemeritat si mentine starea asta. Ceea ce, de fapt, m-a deranjat pe mine este ca umblati sa faceti rau in lumea noastra, in casta noastra. Eu am aparat lumea noastra, asa cum o vad eu si asa cum cred eu, cu tarie, ca trebuie sa fie si sa ramana. In aviatie treaba asta nu se face. Doar unii ca voi se tin de lucruri din astea si, usor-usor, ei se dizolva. Timpul, batranul timp…

    Nu e vina mea ca ti se termina timpul, te rog sa intelegi asta. Nici a lui Girica sau a lui Daniel Dragomirescu. Dragomirescu e un tip temperamental, uneori cam prea direct dar e un coleg si aviator adevarat si este, invariabil, un tip corect. E, cu adevarat, unul dinre noi! Nu moare caii cand vrea cainii. Si nu e problema mea ca nu ai barbatia sa scrii cu numele tau si sa iesi in fata cu spatele drept atunci cand ai ceva de spus. Am inteles, de demult, ca astea nu sunt valori pt tine. E strict problema ta, domnule! Inclusiv aia cu cele doua calorii de la Tic Tac pe care, jurnalistul semi-analfabet (daca ala se poate numi jurnalist), Radu Sebastian, nu ar fi fost in stare sa o gandeasca pt simplul fapt ca nu il duce capul la o replica de genul. Baiatul, asa cum stii, e intru totul neinzestrat si incapabil (cel putin cand vorbim de profesia asta) dar are, cel putin in ochii tai, calitatea de a fi servil, umil si dibaci la lins anusul regelui sau. Aici, sa ma ierte bunul Dumnezeu (in care tu nu crezi), eu l-am invatat ce si cum sa procedeze cu Varunul sau pt ca imi era mila de el, amaratul, caci mi-am dat seama ca alta sansa de a-si indeplini visul de a zbura gratis si mult nu are. Eh, fara doar si poate, e si asta un Dinu Paturica in devenire. Din pacate pt el, e discromat si nu va avea vreodata capacitatea medicala pt a obtine o licenta de pilot. De asta chiar imi pare rau. Buni sau rai, cred ca toti ar trebui sa avem o sansa de la viata sa ne intindem propriile aripi. Stii, pe bune, ti-o poate confirma, initial am vrut sa-l ajut si sa-l rezolv cu o fisa medicala “aranjata” dar, apoi, am stat si m-am gandit ca ar putea da de Mama Terra si sa moara si am decis sa nu-l rezolv. E drept, l-am luat un pic mai pe departe si i-am zis ca nu se poate rezolva dar si ca ar fi mai bine sa se gandeasca asupra riscului existent. L-ai rezolvat tu si/sau seful lui direct?

    In fine, eu unul m-am saturat de cate articole i-am corectat si periat, in trecut, ca sa poate fi publicate acceptabil. In acelasi spirit camaraderesc, pe prima si, pana azi, ultima femeie pe care a cunoscut-o el fizic si fiziologic, acea Dacie cu care trebuie sa ne incepem toti soferia (asa cum hatru a descris-o stapanul lui), tot eu i-am vrajit-o: eram toti 3 pe Iahu Mesinger si el imi dadea cu copy-paste ce ii scria ea si eu ii scriam raspunsurile (el se minuna si se ingrozea in timpul ala, nu-i venea sa creada ca aia tre’ sa-i spuna la smekeroaika, era praf si pulbere si crunt de naiv, prapaditu’ de el!) si el facea tot copy-paste si i le dadea ei. A fost ca un fel de sex in grup! Cyber sex, ce plm! Si, drept urmare, a doua zi a vazut si experimentat gaura neagra! Am ras cu lacrimi, ce aia ma-sii! Asa ca, tati, ia mai lasa-ne tu cu jurnalistu’ vostru de 3 lei ridichi si cu investigatoru’ lu’ peste oceanic congelat…

    Si, stii tu, vorba ta, restul e can-can.

    Putem sa continuam oricat mizeria asta, pana la urma e o forma de antrenament, sau, chiar mai destept, putem sa ne vedem fiecare de treaba lui si sa incercam sa tinem cont de vorba aia care zice “live and let live”. Cand ai fost in rahat nu s-a grabit nimeni dintre noi sa te bage mai mult dar tu faci eforturi reale sa inventezi rahaturi in care sa ajunga altii. 1. Sezi bland, tati.

    Cand scrii aici ca sunt destui care pot sa-mi inchida gura iti dai seama ca m-am prins ca nu vorbesti despre oameni sau autoritati din zona aeronautica sau institutionala. Chiar te cred pe cuvant. 2. Sezi bland, tati. Stii ca si tu poti sa ma crezi pe cuvant :D (iti dau detalii in particular)

    Aerodrom ilegal la Ciolpani? Ai citit HG 912/2010? Esti un om cu studii p-acolo, ce naiba :D Da’, stii ceva, pe bune, eu nu sunt Curtea de Conturi si nu ma intereseaza pe mine pe unde zboara X sau Y si nici de Ciolpani si nici de Sirna si nici de concesiuni pe 5000m care s-au intins abuziv pe 15Ha si unde, contrar prevederilor legale care stipuleaza ca redeventele se platesc in bani si nu in contraprestatii, autoritatea concedenta primeste, de fapt, servicii fictive si nici ce primari sunt corupti sau santajati si alte rahaturi din astea. Pe mine ma intereseaza sa fie liniste si pace in lumea noastra, doar atat, sa ne vedem fiecare de treaba si de zborul lui. Ce e rau in asta? Nu te distrezi tu in conditii normale? Fiecare cu complexele lui dar ale tale ar fi bine sa ti le manifesti in alta parte si nu in lumea noastra.

    3. Sezi bland, tati.
    4. Nu te imbata cu apa rece si cu limbile primite de la nevolnicii tai robi. Ei sunt satui, deja, de umilintele primite de la tine si abia asteapta sa te poata lovi eficient pe la spate.
    5. Rezumatul punctului 4 este: in realitate, esti singur… Un caine (animalul canin, adica) nu constituie o familie reala.
    6. Nu mai ai credibilitate in fata nimanui in lumea noastra.
    7. Sezi bland, tati.

    Domnule, pana la urma ai farmecul tau si rolul tau dar abtine-te sa faci rele p-aci.

    Iti declar, in mod deschis, simpatie, compasiune, uneori dispret, de obicei apreciere pt inteligenta ta (atunci cand esti calm) si, de multe ori, sincera amicitie. Chiar te plac asa cum esti si nu as fi in stare sa-ti fac rau. Da’, acuma pe bune, nu pot sa te las sa ne tragi tu pe toti in albia de porci in care te simti tu bine.

    Nu am nimic cu tine dar nu umbla sa faci rele printre noi. Vezi-ti de zborul tau, asta este esenta aviatiei, zborul, nu mizeriile. Aviatia este o familie mare si tumultuoasa, cu bune si cu rele, cu oameni de tot felul, ca si societatea. Dar, te rog, nu aduce tu divortul printre noi. Hai sa incercam sa ne respectam si nu sa ne balacarim inutil.

    Acelasi,
    Matteo

  35. Liviu Iovan spune:

    Domnilor cred ca mai trebuie ” oxigent ” aerul la detasamentul de ULM din Aeroclubul Romaniei. ajunge si lu Girica legalistul lui dumnezeu , cred ca il cunoastem si noi aia cu “plapumi” cand ani de zile ne-a purtat pe drumuri , iar cand a facut prima legislatie de zbor pentru parapante nici cel mai rau comunist nu putea scoate asa ceva . Stiu vre-o cativa piloti care acu 10 ani au construit singuri aparate si carora le-a trebuit 4 ani sa-sui faca dosarul aeronavei care dupa pretentiile lu Girica avea o grosime de circa o jumate de metru dosarul. Cred ca singurele institutii la care nu te trimitea sa iei aprobari erau aprozarul si pompele funebre.
    Uitativa cei care ii sunteti de garda cum arata o reglementare ULM in Europa 25-30 de pagini clare si concise si cum arata 630 pus pe masa lu Berceanu in martie 2007 copie idendica cu fostul document care stabilea zborul cu ulm 130 de pagini. Nu sunt un aparator a lui Sebi dar cand tu de aprope 20 de ani din biroul de aeromave ultrausoare ti-ai facut un stindard de a purta oamenii pe drumuri pentru respectarea legii fa-o si tu cand trebuie.

  36. Matteo spune:

    Nea Liviu, cu Girix, ai in jur de 50% dreptate asa ca nu ma bag sa te contrazic nici pentru jumatatea cealalta.

    Aici, insa, e vorba de altceva. E vorba de oameni care au patruns printre noi si pe care i-am tratat ca pe colegi aviatori si care acum umbla sa faca rau, de slugile lor care au fost la fel de bine primite si omenite printre noi.

    Dumneata, oricat de mult te-ai certat cu mine sau cu altii, in trecut, oricat de mult te-am suparat pe anumite etape, ne-am rezolvat treburile intre noi si nu ai incercat sa faci rau, sa creezi presa de scandal din sportul nostru, si, cand au mai aparut probleme, ai incercat sa protejezi si sa aplanezi, nu sa iti arunci colegii in cel mai mare rahat posibil, nici macar pe aia pe care erai cel mai suparat. Ori ei incearca sa faca exact pe dos si, mai grav, fac asta pe baza unor fapte nereale, inventate de ei anume pentru a face rau. Girica merita tras de urechi pt mai multe lucruri, poate. Dar nu asa, nu sa inventeze cineva povesti rauvoitoare destinate a-l distruge. Si, in plus, neitelegerile dintre noi, inerente uneori, trebuie sa le rezolvam in privat, nu pe resurse de informare publice. Pai daca noi intre noi umblam sa ne nenorocim unii pe altii, ce dracu’ sa mai speram de la societate si ce aia ma-sii de imagine vom avea noi in ochii opiniei publice? Ne trebe’ noua asa ceva?

    E vorba de cai troieni, de brutusi, de iude, de smeagoli si alte stihii si ciudatenii de genul. Ori, asa ceva nu cred ca-i trebe nimanui, nu-i vrem printre noi.

    Dumneata, Nea Liviu, esti tata’ pilotilor de parapanta din tara asta si esti un om adevarat si, chiar si cand ma mai iei la rost, tac si inghit pentru ca meriti acest respect. Poate iti mai raspund, cu o adresare respectuoasa, cate ceva uneori dar, in fata matale, raman, invariabil, in pozitie de depti si cu caciula in mana, chiar si atunci cand consider ca perdaful ar fi fost nemeritat. Nu acelasi lucru il pot spune despre cei din spatele acestui articol banditesc. Pur si simplu nu pot sa accept mizerii chiar atat de mari in lumea noastra. Greseli facem toti, gresala e ceva normal. Cand, insa, este vorba de rautate si rea vointa, aia e cu totul altceva. Vrem monstri printre noi?

    Cu respect si prietenie,
    Matteo

  37. Liviu Iovan spune:

    Mateo mersi de raspuns dar i-ti spun un lucru , atat domnul Dragomir cat si Girica au dreptul legitim de a ataca pe cai juridice acest articol si pe cel care la scris . Dar de la a reglementa situatia pe cai amiabile si pana la solicitarea de a boicota acesta pagina de informare aeronautica buna sau rea dar oricum mai corecta decat alte siteuri . Dupa ce am citit raspunsurile suntem cam 50 /50% asa ca daca Girica are dreptate aparal dar asa intre noi stii ca tu din cauza lui ai cam stat pe tusa cu parapanta cand am constituit AZLR.

    Cu respect Liviu

  38. Matteo spune:

    Nea Liviu,

    1. Nu am vb cu Girica despre acest eveniment. Oricum, nu-i stie nimeni nr de tel si asta nu e o gluma. Poate SRI-ul sa i-l stie…

    2. Parerea mea personala este ca acel elicopter nu a avut nici un accident de zbor ci unul de manevrare/incarcare pe platforma, asa cum s-a declarat. Te pricepi la aviatie si, clar, iti poti da seama cam cum ar arata un heli dupa ce ar da de planeta: ar fi terci. Aparatul are e intreg doar ca i s-au demontat coada si rotorul principal. Nu ar simptome de accident.

    3. Legea care reglementeaza activitatile de presa si delictele de presa este blocata in Parlament de ani buni. Pt motive anume, iti dai seama.

    4. Art. 205-207 Cod Penal (insulta si calomnia, adica) nu sunt in vigoare (vezi Decizia 8/2010 a I.C.C.J. si Decizia 62/2007 a Curtii Constitutionale, precum si art. I pct. 56 din Legea 278/2006).

    5. Singura posibilitate, in cazul unor astfel de mizerii, este sa te indrepti, pe cale civila, pt. incalcarea dreptului la imagine in sensul art. 30 pct (6) din Constitutie. Si, dupa ani de zile de judecata, primesti un fel de kaka-maka, ceva daune derizorii (ca doar noi nu suntem in SUA sau in alt sistem common law). Deci cine sa-si piarda timpul si sa-si bata capul sa se judece pt asa ceva? In plus, ce sa iei de pe paduchele ala mic?

    6. Aceasta publicatie on-line nu sprijina aviatia ci, dimpotriva, astfel de manifestari de presa aduc prejudicii majore de imagine atat aviatiei in sine cat si aviatorilor. Plebea care citeste si care nu stie ce e aia aviatie o sa aiba si o sa raspandeasca ideea ca la noi se cade pe capete dar nu se afla pt ca se musamalizeaza. Oricum am da-o, se atrage, asupra noastra, o atentie de natura negativa.

    7. Nu il apar pe Girica, apar ideea de onoare si corectitudine in aviatie si tot ce tine de ea. Pana una-alta, si daca as fi vrut eu sa-l apar pe Girica, nu as fi avut ce sa apar pt ca nu a facut nimic. Stiu ca poti sa gandesti cu capul tau si ca nu o sa iei de bune bazaconii din astea inventate de rauvoitori.

    8. Ce a facut Girica fata de desprinderea parapantei de AR, asta e cu totul alta discutie si, sincer, nu prea reusesc sa-mi dau seama la ce te referi. Eu stiu ca se bucura sa scape de parapante de pe cap. Acuma, daca o fi facut si altele pe langa asta, eu chiar nu mai stiu si, tocmai pt ca nu stiu, nici nu te contrazic. Daca ai pt ce si ai cum, arde-l linistit, pe mine nu ma deranjeaza. Dar fa-o pt lucruri reale si meritate, atat tot. Asa e normal.

    9. Girix nu e un spagar, nu poate spune nimeni ca i-a dat spaga sau ca ar fi cerut. Girica e un mare fricos, am mai spus-o. Tremura la gandul ca ar putea gresi ceva si ar putea raspunde. Nu are taria sa se implice in nimic sau sa afirme ceva deschis. Aia e altceva. Atitudine tipica de functionar bugetar.

    10. Si eu cred ca poate e timpul sa vina altcineva in locul lui. Dar, acuma pe bune, cine? Postul acela impune, in primul rand, un inginer de aviatie bun cunoscator al zonei ULM. Pai de unde un inginer de aviatie experimentat si cu specializare in ULM care sa se duca la AR pe leafa aia? Daca are cineva, dintre aviatorii ce citesc asta, o sugestie viabila, un nume pe bune, il rog sa ne spuna. Altfel, nu cred ca e cazul sa fie instaurat acolo vreun ciuruc sau vreunul care nu are pregatire solida in ULM. Ca milogi incapabili si numa’ buni de corupt sau care accepta stapan si care stau gramada sa prinda un job la stat se gasesc mereu. Dar nu asa ceva ne trebuie noua acolo. Doamne feri! Sa nu dam din lac in putz, sa nu ne trezim cu vreun blocaj mai mare. Eu sunt de acord cu o eventuala schimbare dar cu cine? Poate cineva numi astazi o alternativa? Sincer, tare m-as bucura sa avem o solutie de succesiune.

    Cu acelasi respect,
    Matteo

  39. Claudiu spune:

    daaaa bai Matteo! eeesti diabolic… am auzit bah de tine! sincer iti spun ca nu stiu cum poate un labl de teapa ta sa zboare. asta arata cat de buni sunt unii instructori sau oficiali in a fenta legea. creierul meu, limitat, recunosc, nu a putut sa proceseze atata voma varsata mai sus… promit ca revin cu un raspuns cand voi reusi sa termin de citit miiiiile de litere insirate de tine mai sus, inutil ce-i drept! apropo, la faza cu Sebi… stai calm ca esti prea incapabil sa bagi strambe :-) maidanez pana la capat

  40. Salutare tuturor. Cautam altceva pe net si cand am ajuns sa citesc discutiile de-aici m-am oprit sa va dau un indemn la a continua caci faceti bine ceea ce faceti, informatiile vostre sunt utile oricui. Multa bafta!

  41. Mateiu Ioan (MAI) spune:

    Imi pare rau ca fotograful are licenta si zboara. Un pasionat al zborului nu are timp decat pentru pregatirea misiunilor de zbor si efectuarea lor.
    De aceea sunt dezamagit si fac apel catre toti preoprietarii de aeronave: nu mai carati KKTI pentru ca nu stiti cand va fotografiaza si ajungeti eroi de aero-novela.

    Semnat: MAI

  42. CRI CRI spune:

    OAMENI BUNI ! NU VA MAI AGITATI DACA STAM SI NE UITAM ATENTI LA POZE NU REESE NIMIC DISTRUS S-AU AVARIAT EU VAD UN ELICOPTER DEMONTAT ,NU VATI GINDIT POATE OMU LA DEMONTAT PENYRU LUCRARI NU VATI GINDIT LA ACEST LUCRU ?

    C. C.

  43. Pantofi Dama spune:

    Am intrat azi pe blogul tai si an rasfoit putin pr ici pe colo. Informatia, dar si felul in care o oferi pare de calitate bune. Eu, care sunt un blogger pe nisa diferita, am apreciat totusi diversitatea subiectelor citite. Merci. Tine-o tot asa.

  44. Apreciez ca pe acest blog exista deschidere spre comunicare si te felicit pentru asta. E de faptul scopul in sine al platformei de blogging. Important este ca cei care viziteaza un anumit site sa fie invitati sa isi spuna parerea, fie ca sunt pentru sau impotriva.

  45. Daniel spune:

    ….fara suparare….daca dai capota jos unui ULM , ii demontezi o roata, etc, etc. nu inseamna ca a fost implicat intr-un incident. Cel putin din pozele puse la dispozitie …..asta reiese. Pacat ca umplem pagini intregi de intrigi ,intr-o ,,lume,, in care ar trebui sa fim mai uniti ca nimeni altii.

  46. Astept, din 21 septembrie 2011, raspunsul/replica consistent(a) si constructiv(a) promis(a) de asa zis-ul Claudiu (cel de mai sus).

    Inca mai astept…

    Bafta,
    Matteo

  47. kaka Magazin spune:

    Pilot Magazin = KAKA MAGAZIN, Felicitari Stoicescu A.
    Raportarea accidentelor este prevazuta de Anexa 13 ICAO si de Codul Aerian. Raportarea – preliminara si apoi completa, cade in sarcina pilotului, nu a acelui domn, Girica, in primul rand el mai are si viata personala si nu trebuie sa stea tot timpul cu ochi pe unu si pe altu sa vada ce se petrece daca ala de a facut accidentul e idiot si nu raporteaza el ce implicare are?

Lasă un comentariu




Dacă doriți o imagine atașată acestui comentariu, obțineți un gravatar.


zbor-de-agrement