GetSocial
Abonare prin feed RSS Abonare prin feed email Urmează-ne pe Twitter Apasă Like pe Facebook Alătură-te grupului LinkedIn Devino prieten pe FlickrUrmează-ne pe YouTube

Carpatair spune “adio” aeroportului de la Cluj dupa 12 ani de activitate aici

[ 3 ] 18 octombrie 2011 |

Directorul Aeroportului Cluj incearca sa hartuiasca in disperare compania Carpatair pentru plangerea pe care aceasta a depus-o la Comisia Europeana. Operatorul aerian a acuzat in plangerea sa aeroportul ca subventioneaza, incepand cu 2007, pe unul din concurentii sai cu sume care se apropie de 20 milioane de euro, masura respectiva prejudiciind grav mediul concurential, mai multe companii 14860 hub carpatair 300x211 Carpatair spune adio aeroportului de la Cluj dupa 12 ani de activitate aiciaeriene fiind nevoite sa-si sisteze cursele pe care le-au zburat in mod traditional de pe aeroportul Cluj

Actiunea de la Cluj cu provocarea intarzierii neintemeiate a zborului Cluj -Timisoara cu aproximativ 2 ore, insostita de actiunea din mass-meda cu declaratii defaimataore la adresa Carpatair din partea directorului aeroportului si denaturarea premeditata a faptelor, aducerea unor comparatii total inacceptabile, gen Verona 1997, nu au nimic de a face cu preocuparile reale de siguranta a zborului. Aceste actiuni sunt vadit premeditate si au ca scop doar denigrarea Carpatair.

 

Carpatair va informa autoritatile aeronautice despre abuzul si atacul la imagine al aeroportului Cluj si va solicita despagubiri aeroportului pentru prejudiciile cauzate de declaratiile defaimatoare si insinuarile fata de politica de siguranta a companiei Carpatair. Se vor solicita despagubiri si pentru intarzierea nemotivata a zborului Cluj-Timisoara de azi 17 octombrie 2011.

Urmare a conflictului grav la care s-a ajuns Carpatair a decis astazi inchiderea zborurilor Cluj-Timisoara dupa o perioada de 12 ani. Totodata acest lucru va duce si la inchiderea bazei operationale Carpatair de la Cluj ceea ce va avea ca efect desfiintarea  a circa 20 locuri de munca asigurate pe plan local.

De asemenea, Carpatair il va actiona in judecata pe directorul aeroportului David Ciceo in persoana pentru abuz de functie si implicare directa in favorizarea concurentei. Compania va sesiza deasemenea organele competente sa cerceteze prezenta actelor de coruptie in cazul contractelor pe care Carpatair le-a denuntat la Comisia Europeana in aceasta primavara.

Au refuzat degivrarea?

Conducerea Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca va sesiza Autoritatea Aeronautică Civilă Română (AACR), după ce piloţii companiei Carpatair au încercat, sâmbătă şi luni, să decoleze cu avioanele fără să efectueze operaţiunea de degivrare, adică de curăţare a gheţii depuse pe fuselaj şi aripi.

Directorul aeroportului clujean, David Ciceo, a declarat că piloţii companiei au pus, încercând să decoleze fără efectuarea operaţiunii de degivrare, vieţile pasagerilor în pericol.

„Sâmbătă, pilotul a încercat să îndepărteze gheaţa cu o mătură, ceea ce contravine procedurilor aviatice. Au stat cu avionul la sol până a ieşit soarele şi a topit gheaţa. Luni, cursa spre Timişoara trebuia să decoleze la ora 10.30, dar a decolat la 11.49, tot din cauza piloţilor care au refuzat să degivreze aparatul şi l-au ţinut la soare”, a spus David Ciceo.

Carpatair intareste declaratia ca aplicarea procedurii de degivrare este o operatiune care tine strict de competenta si decizia comandantul aeronavei si ca aceasta se aplica functie de conditiile meteorologice de la aeroportul de plecare. Pentru o intelegere mai clara a situatiei subliniem ca standardele de siguranta a Carpatair sunt in stricta conformitate cu cerintele si reglementarile europene EASA, respectarea acestora pe plan national fiind in sarcina Autoritatii Aeronautice Civile Romane. Pilotii si personalul tehnic Carpatair sunt instruiti sa respecte strcit aceasta politica si intotdeauna pun pe primul loc siguranta pasagerilor. Insinuarile aduse la adresa echipajelor de zbor Carpatair de catre dl David Ciceo fac parte din scenariul sau de razbunare.

Declaratiile referitoare la zborul de sambata fac parte din acelasi scenariu si sunt lipsite de adevar demonstrand o data in plus intentia reala a conducatorului aeroportului Cluj de a cauza cu orice pret prejudicii de imagine companiei Carpatair pentru indrazneala denuntarii schemelor frauduloase a ajutoarelor de stat ilegale acordate unui concurent.

Incoming search terms:

Tag-uri: , , , , , ,

Categorie:: Ultimele Stiri



Te pasioneaza aviatia? Iti place aceasta revista?Acum ai ocazia sa ne dai o mana de ajutor si sa ajuti la dezvoltarea ei!


Autorul acestui articol: Sebi. Vezi profilul complet.

Comentarii (3)

Feed RSS pentru comentarii

  1. Razvan Nicola via Facebook spune:

    e gresit titlul. nu e pentru urmatorii 12 ani ci dupa 12 ani…

  2. Sebi spune:

    Va multumim pentru atentionare!

  3. johnny spune:

    pai saracutii de ei…nu-si mai permit sa degivreze avioanele si ii pun pe piloti sa dea cu matura pe avion.Nu-si platesc la timp nici macar facturile de sucuri si mancare catre firmele de catering asa ca vai de mama lor…Carpatair e in picaj de 2-3 ani si nu stiu daca se vor mai redresa vreodata.

Lasă un comentariu




Dacă doriți o imagine atașată acestui comentariu, obțineți un gravatar.


zbor-de-agrement