Inca de la infiintarea companiei ce a avut loc in 1932, Hawker Beechcraft a livrat mai bine de 54.000 aparate de zbor, mai mult de jumatate dintre acestea zburand si in ziua de azi.
Anul acesta, reprezentantii fabricantului de avioane au anuntat ca o mare parte din companie va fi vanduta Chinei, mai exact celor de la Superior Aviation Beijing Co.
In 1964, Beechcraft a introdus in linia de productie modelul King Air 90. Acesta a aparut pe piata, odata cu dezvoltarea aviatiei private de business si a dominat sectorul turboprop timp de multi ani.
Zece ani mai tarziu, in 1974 a aparut modelul 200, mai puternic si mai incapator decat predecesorul sau.
In 1985 apare Beechjet, aparat construit initial de Mitsubishi. Ulterior a fost preluata linia de productie de catre cei de la Beechcraft, modelul numindu-se Hawker 400XP.
Business-ul are intotdeauna suisuri si coborasuri. Anul 1987 a constituit pentru companie o pierdere in vanzari, din urma careia insa s-au ales cu o lectie importanta.
Mai exact, in acest an a iesit la zbor Beechcraft Starship, primul turboprop construit integral din compozit. Modelul nu a generat deloc vanzari, reprezentantii companiei alegandu-se cu o lectie importanta despre designul si constructia unui aparat de zbor din materiale compozite.
T-6A Texan II a fost scos la zbor in 1998, fiind in continuare folosit pentru antrenamente si zboruri militare. Numai in primii trei ani, modelul a fost vandut in 700 de exemplare.
Tag-uri: avioane, avioane de lux, avioane de pasageri, avioane militare, featured, Hawker Beechcraft de-a lungul vremii # 2 | GALERIE FOTO
Categorie:: Avioane, Editorial