Cum ar fi ca in viitor aeroporturile sa fie complet automate iar prima noastra interactiune cu persoane sa fie direct la bordul avionului, cu insotitorii de bord? Gratie siteurilor de socializare, interactiunea dintre companiile aeriene si pasageri este tot mai “intensa”, nevoile clientilor fiind mai bine intelese si, ulterior satisfacute.
Tehnologia moderna ne ofera deja mai mult control asupra calatoriilor prin aeroport, scapandu-ne de check-in si alte etape care ne consuma din timp si uneori ne fac nervi, atunci cand suntem nevoiti sa asteptam la coada.
Dar sa derulam putin banda timpului, peste doi-trei ani. In viitorul apropiat vom putea sa ne achizitionam direct de pe telefonul mobil toate serviciile necesare vacantei noastre. In plus, tot mai multe companii vor da posibilitatea pasagerilor sa imbarce in avion doar scanand un cod primit pe smartphone, o metoda practica si ecologica. Cativa transportatori aerieni deja ofera acest serviciu. Printre ei se numara si Lufthansa.
Dar ce se intampla la destinatie? Precum Aeroportului din Edinburgh, tot mai multe astfel de terminale vor oferi pasagerilor posibilitatea de a isi rezerva locuri de parcare, inchiria taxiuri, accesa harti ale orasului unde au aterizat cu mult inainte de a ajunge acolo.
Alte articole care s-ar putea sa-ți placă
Tag-uri: aplicatii si Social-Media. Sa aruncam o privire asupra zborului comercial din anii urmatori, bilete de avion, check-in, Check-in de pe telefonul mobil, featured, imbarcare, piloti, smartphone, zbor
Categorie:: Timp liber, Turism aerian, Ultimele Stiri