Boeing 747 a trecut la un nou capitol odată cu primul zbor al lui 747 Intercontinental. Gândind un pic în ansamblu, acest nou Boeing face ca vechiul 747 să înceapă să devină istorie.
În iulie 2010, primele trei aeronave 747-400s au fost salvate de a fi casate şi au fost duse la Air Salvage International.
Primul -400 a zburat pe 29 Aprilie 1988 şi a devenit la scurt timp “best seller”. Boeing 747-400 diferă de 747-300 prin cockpit-ul îmbunătăţit, aripioarele din capetele aripilor (winglets) şi rezervoarele suplimentare, dar şi alte adăugiri mai mici.
Toate cele 3 Boeing-uri despre care am discutat mai sus au fost în serviciul Air France.
Ele sunt urmatoarele:
Copywright: Michael Nikel
Aeronava a intrat în serviciul Air France în februarie 1991. În septembrie 1993 a avut un incident când opera zborul Paris-L.A- Tahiti. Aeronava a ieşit de pe pistă, însă nimeni nu a fost rănit. A fost reparată şi reintrodusă în circuit. În 2010 a intrat în istorie ca fiind primul 747-400 scos din uz.
Sursa foto: Airdisaster.com
Copywright: Ronald J Stella
A apărut în flota Air France în Mai 1991. Nu a înregistrat incindente. A fost scoasă din uz în martie 2010.
Copywright: Marc Lehmann
Aceasta a fost livrată către Air France în 1991. Nici ea nu a avut incidente de-a lungul “carierei”.
În timp, toate 747-400 vor fi scoase din uz, unul câte unul. Cel mai bun avion care să înlocuiască acest model de Boeing este categoric 747-Intercontinental. Consum mai redus, capacitate de a duce mai mulţi pasageri şi autonomie mai mare.
Ce s-ar putea face cu aeronavele scoase din uz? O idee este următoarea: transformarea lor în hosteluri
Incoming search terms:
Mesaje asemănătoare:
- Tarom: Toate aeronavele Boeing sunt în parametri de siguranţă
- Vezi cine a comandat noul 747-8 Intercontinental
Tag-uri: 747-400, aeronave scoase din uz, air-hostel, boeing, boeing 747, boeing scos din uz, featured
Categorie:: Avioane, Editorial