GetSocial
Abonare prin feed RSS Abonare prin feed email Urmează-ne pe Twitter Apasă Like pe Facebook Alătură-te grupului LinkedIn Devino prieten pe FlickrUrmează-ne pe YouTube

Accident inexplicabil: unul dintre pasagerii unui avion ultrausor a fost “ejectat” de pe scaunul sau, cazand in gol de la 762 de metri inaltime

[ 3 ] 8 aprilie 2013 |

Aproape inexplicabil, in timpul unui zbor de scoala, proprietarul si elevul unui Zodiac 601 XL ce zbura alaturi de instructorul sau, a fost catapultat de pe Plane 300x157 Accident inexplicabil: unul dintre pasagerii unui avion ultrausor a fost ejectat de pe scaunul sau, cazand in gol de la 762 de metri inaltimescaun, cazand in gol de la 762 de metri altitudine. Instructorul a reusit cu greu sa stabilizeze avionul si sa aterizeze in siguranta. Trupul celui care a fost “catapultat” a fost gasit dupa cateva ore, cu ajutorul semnalului emis de telefonul mobil pe care il avea in buzunar.

Aparent, intamplarea a survenit din cauza faptului ca nici unul dintre pilotii ultrausorului nu purta centurile de siguranta! De ce? Nimeni nu isi explica asta.

Ghinionul face ca in timpul zborului sa apara o defectiune la aeronava, care a trimis-o brusc cu botul in jos, creand o acceleratie negativa la bord. G-ul negativ  l-a proiectat direct prin cupola pe proprietarul Zodiac 601 XL-ului.

Avionul fusese construit acum cativa ani de Clarence Andrews, un batran de 82 de ani, care a murit ulterior in Decembrie, intr-un alt accident aviatic. Pentru ca nu mai avea cine sa piloteze aparatul, acesta a fost vandut de catre sotia lui Clarance si achizitionat de ghinionistul zburator.

Incoming search terms:

Tag-uri: , , , , , , , , , ,

Categorie:: People, Ultimele Stiri



Te pasioneaza aviatia? Iti place aceasta revista?Acum ai ocazia sa ne dai o mana de ajutor si sa ajuti la dezvoltarea ei!


Autorul acestui articol: Sebi. Vezi profilul complet.

Comentarii (3)

Feed RSS pentru comentarii

  1. Nick Furdi spune:

    Dupa rulajul foarte indelungat pana la desprinderea avionului, prabusirea se datoreaza supra incarcarii (greutatea avionului) peste maxim admis, sau utilizarea unei puteri a motorului sub valoarea necesara ptr. decolare si deci nu a putut continua urcarea la inaltimea de siguranta. Deasupra gazonului exista curenti ascendenti verticali iar deasupra padurii curenti descendenti….

  2. pana la urma, nu pare atat de inexplicabil. Ma intreb doar cum de a reusit instructorul sa nu fie ‘victima’ legilor fizicii care au actionat asupra elevului/ proprietarului.

  3. Luciano Mihaita via Facebook spune:

    Nu e deloc inexplicabil, s-au intamplat si la noi cazuri… odata prin anii ’50 cand un planorist cu un planor Baby, cu cabina descoperita, a uitat sa se lege iar la o decolare la automosor a fost catapultat de la 300 m cand l-a pus pe panta… desi era tanar, avea vreo 20 si ceva de ani, in cele cateva secunde de cadere a incaruntit instantaneu… al doilea caz, intreaba-l pe taica-meu :)

Lasă un comentariu




Dacă doriți o imagine atașată acestui comentariu, obțineți un gravatar.


zbor-de-agrement