Dreamliner-ul a fost consemnat la sol de catre autoritatile internationale de siguranta aeronautica, pana la rezolvarea unor probleme grave, pe care le-au intampinat companiile aeriene inca de la achizitionarea modernului aparat de zbor.
Conform celor de la Boeing, avionul de 200 de milioane de $ este ansamblat un SUA, insa partile componente sunt realizate in alte locuri.
Cel mai important organ de livrare pentru componente este reprezentat de catre cei de la Rockwell Collins, care s-au ocupat de sistemele de comunicatie si de pilotul automat. Alta sursa americana de piese este reprezentata de AeroSystems Holdings, care au construit componentele fuselajului, in timp ce General Electric a motorizat gigantul avion. Doar aceste componente provin din America, restul fiind trimise din Japonia, Italia, Coreea si Germania.
De exemplu, trenul de aterizare este nemtesc, in timp ce usile de acces poarta semnatura SAAB.
Controversatele baterii Litiu-Ion, principala cauza a defectiunilor Dreamliner-ului sunt japoneze, purtand logo-ul celor de la Yuasa, (bai ce tare, si eu am baterie Yuasa la scuter!), in timp ce instalatia electrica poarta curentul prin circuite intr-un “french kiss” marca Thales.
Alte articole care s-ar putea sa-ți placă
Tag-uri: baterie yuasa, Boeing 787 Dreamliner reprezinta colaborarea a 45 de companii. Vezi de unde vin componentele celui mai avansat si controversat avion de pasageri al momentului, dreamliner, featured, zbor
Categorie:: Avioane, Pilot Magazin, Ultimele Stiri